🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شُهره یِ شهر

(ثبت: 253721) آذر 16, 1401 
شُهره یِ شهر

 

شده است شعر خوش و مِهر و وفای تو سَبَب
که بیایم به لب بام تو ای پیر اَدَب

غزلی تازه بخوانم ، من از این دفتر عشق
که بگیرد دهنم بار دگر طعم رُطَب

می شود تازه همه خاطره و یاد قدیم
ز تو ای شمع شب افروز من هر نیمه ی شب

شَرَری بر جِگَرِ سوخته انداخته ای
که بسوزد دل عاشق صفت من در تب

سوز ساز است که دمساز من زار شده
تا بگوید به تو از شور دل ما به طرب

شُهره ی شهر شود هر که شود مجنونت
شهره ی شهر نشد عاشق شبگرد ؟ عَجَب !

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
مهر ماه 97
*تقدیم به استاد ارجمندم جناب حمید رضا مجیدیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 16, 1401

    سلام و احترام

    زیبا ست

    مبارک جناب مجیدیان باشد

    عالی سرودید

    زنده باشید جناب شرعی عزیز

    💐🌿🍃🙏👏👏👏👏🌹❤️

  2. نسرین حسینی

    آذر 16, 1401

    تقدیمی زیبا و ارزشمندی بود

    درودها برشما جناب شبگرد عزیز
    قلمتون ماندگار 🍂🍁🍂🍁

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا