🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوهِ نیلوفرانه

(ثبت: 262255) مرداد 3, 1402 
شکوهِ نیلوفرانه

 

و تو در عصرِ خرچنگ هایِ مردابی؛
شکوهِ نیلوفرانه ای

 

 

 

نظرها 10 
  1. علی معصومی

    مرداد 3, 1402

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

    🌹🌹🌹🌹🌿🍃

  3. فیروزه سمیعی

    مرداد 3, 1402

    درودتان باد شیما جانم ♥️
    کوتاه و زیبا سروده اید جانا🍃🌹
    زنده باد 👏👏👏
    نویسا مانید وسبز وسرفراز و شادمان
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • شیما رحمانی

      مرداد 5, 1402

      درودها فیروزه عزیزم و ممنون ازین همه لطف و مهر🙏🌹🌹🌹❤

  4. طارق خراسانی

    مرداد 3, 1402

    سلام و درود

    کوتاه. و دارای ایهام
    در عصر خرچنگ ها و شکوه نیلوفرانه شدن
    خیلی سخت است

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیما رحمانی

      مرداد 5, 1402

      درودها جناب خراسانی بزرگوار بینهایت سپاس از نگاه ارزشمند و لطف شما ادیب گرانقدر🙏🌹🌹🌹🌹

  5. مينا امينی

    مرداد 3, 1402

    درودمهربانو
    رقص قلمت نویسا
    مانا باشید به مهر
    🌸🌸🌸

    • شیما رحمانی

      مرداد 5, 1402

      درودها مینای عزیز سپاس از مهرت🙏🌹❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا