🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیری شکار بچه آهو شد

(ثبت: 2032) مرداد 1, 1395 
شیری شکار بچه آهو شد

هوالمحبوب

لبخند می زد عشق،

وقتی که در جنگل هیاهو شد :

شیری شکار بچه آهو شد.

نسیم محمدجانی

اسفند 94