🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صلوات…!

(ثبت: 239400) خرداد 7, 1400 
صلوات…!

 

مرغی دیدم نشسته بر بام کلات
می خواند ترانه نغز و شیرین حرکات

ترجیع همه ترانه هایش این بود :
بر «طارق» و سایت «شعر پاک»ش صلوات!

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    خرداد 7, 1400

    اللهم صل علی محمد و ال محمد ص
    درود ها بر شما
    جناب خوش عمل کاشانی نازنین
    احسنت بر قدر شناسی شما
    و مبارک جناب خراسانی عزیز

    ◇◇◇

    چون پرتویی از روی قلل می تابد
    با مهر و وفا به هر محل می تابد

    ادینه ترین صفحه ی اشعار نوشت:
    خورشید ز شعر “خوش عمل” می تابد
    بداهه
    ◇◇◇

    🌿🌹

  2. مدینه ترکاشوند

    خرداد 7, 1400

    💐🌷💐🌷💐

  3. طارق خراسانی

    خرداد 7, 1400

    چون پرتویی از روی قلل می تابد
    با مهر و وفا به هر محل می تابد

    ادینه ترین صفحه ی اشعار نوشت:
    خورشید ز شعر “خوش عمل” می تابد
    “علی معصومی”

    سلام و درود بر حضرت استاد خوش عمل کاشانی
    بزرگمرد شعر و ادب سرزمینم
    هم دوست و هم استاد و هم مولای طارق بوده و خواهی بود.
    جانم فدای معرفت و بزرگواری هایت
    در این دنیا جز مهر و محبت هیچ چیز ماندگار نیست
    مهرتان در دل و شوق دیدارتان در سر
    به امید لحظه ای که به دستبوسی آن امیر سخن نایل گردم
    سپاس استادم
    از طرف تمام شاعران پاک دست و قلم ان عزیز بهتر از جان را می بوسم.
    در پناه خدا شاد و سلامت باشید 🌿🙏❤️🌿

    • حضرت استاد طارق خراسانی عزیز و کرامند
      سلام و عرض ادب و ارادت.همچون همیشه کمین ارادتمندتان را غافلگیر و شرمنده فرموده اید.کلک کلیل و زبان علیلم قاصر از سپاسگزاری است.

  4. کبری محمدی

    خرداد 8, 1400

    🌺🌿اللهم صل علی محمد و آل محمد و عج الفرجهم🌺🌿
    سلام
    تقدیمی بسیار زیبایی ست
    مبارکِ استاد خراسانی بزرگوار باشد

    هر دو بزرگوار در پناه آفریدگار هستی سلامت باشید
    🌹🌺🌹🌺🌹

  5. کبری محمدی

    خرداد 8, 1400

    با کسب اجازه از استاد گرانمهر جناب خوش عمل ارجمند
    از جناب خراسانی هم عذر میخوام که نام شان بدون لقب آورده شد

    🌺🌿 نور می افکنَداین،جا، دلِ طارق به سخا
    چـون نگینـی ست به انگشتـریِ مهـر و صفا
    تا که باشد به سلامت همه عمـرش، به یقین
    بفـرسـتیـم، صلواتـی، بدهـد روح، جـلا🌺🌿

    همین الان بداهه بود
    ایرادات را به استادی خودتان ببخشید😊😊

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا