🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طنزِ جدی

(ثبت: 3287) بهمن 15, 1395 
طنزِ جدی

هوالمحبوب

اشک همراه لبخند آمد:
باز هم یک نفر نیست؛
«مرگ» یک طنزِ جدی‌ست.

صدیقه (نسیم) محمدجانی
 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):