🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طواف

(ثبت: 256118) بهمن 22, 1401 

 

ما را ز جام چشم خودش کرده مستِ مست
ساقی بریز باده که خطی نمانده است

ما در جوار کعبه یِ رویش نشسته ایم
در نوبتِ طواف دلِ مستِ بت پرست

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. زهرا آهن

    بهمن 22, 1401

    درود بر شما جناب شبگرد

    به امید برآورده شدن آرزوی تمام عاشقان جهان🙏

    پایدار باشید🌿🍃🌹🌷

  2. طارق خراسانی

    بهمن 22, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  3. مهرداد مانا

    بهمن 23, 1401

    سلام
    چرا من حس می کنم جای مصاریع زوج و فرد در بیت اول عوض شده ؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا