🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ظاهری، آرام…

(ثبت: 215973) مهر 17, 1398 

… تخت خوابم را
سوزاندم
تمامِ بوسه هایی که
از گونه هایت چیده بودم!
روی دیوار
پخش شد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    مهر 17, 1398

    دلهره عجیبی ست
    شعر سرودن
    وبه سرمنزل مقصود رساندن…
    موفق باشید…

  2. طارق خراسانی

    مهر 17, 1398

    سلام
    مجمد رضای عزیزم انگار جبهه نبوده ای
    تختخواب باید منفجر شود تا بوسه های جمع آوری شده بر روی دیوار پخش شوند.
    الهی چنین فاجعه ای رخ ندهد.
    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  3. به به
    خیرمقدم.
    زیباست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا