🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه های کوتاه ” دلانه ها”

(ثبت: 260149) خرداد 3, 1402 

1
این دلنوشته ها
همه از عشق سرخوشند
حتی اگریکی
در گوشه ی دلی
جاخوش کند
من بار خویش
به منزل رسانده ام

2
آبم نه باد !
که درمقابل آتش
بخاک افتادم !

3
آسمان را خيس ديدم
در نگاهِ ابری ات !
حنجره گر می زند فرياد
رعد بغضِ توست

4
آنچه را شرم نگاهت
تلخ ریخت
جام لبهایم
لبالب نوش کرد

5

آن دم كه آيینه
برچهره ام گریست
خندیدمش به دل !
آن هم دلی
كه تجربه كرده است
عاشقی

6
آن قدر می خواهمت
كه واژه هاحسادت ميكنند
دروغ نگفته باشم
حرفها هم عاشق شدند

7
آن قدر نگاهت ابريست
كه نمی بيني
چه گونه می بارم
دلتنگیِ تو را

8
آن قدر نوشتم از تو
كه نيست جایِ خودم
گويی كه دفترِشعرم
هوایِ تو را دارد

9
آن که باآینه ی روی تو
در خواب رَود
غافل ازجادویِ چشمت
به تو می كرده نگاه

10
آن لحظه ای
كه ماهتابِ چشمِ تو
در ديده ام نشست
هر قطره شبنمِ شوقم
ستاره شد

 

 

 

نظرها 12 
  1. محمدحسین پژوهنده

    خرداد 3, 1402

    جالبه، اما هر کدام در یک بحر و وزنه آدم بیخبر میره سکندری میخوره😁

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 3, 1402

      درود و سپاس بزرگوار حضورتان را ارج می‌نهم و از ومحبتهایتان سپاسگزارم
      🙏🙏🙏🙏

  2. معین حجت

    خرداد 3, 1402

    درود جناب جمعی👏💐💐💐

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 3, 1402

      درودو سپاس بر استاد بزرگوار حضورتان را ارج می نهم عزیز

      🙏🙏🙏🙏

  3. برهان جاوید

    خرداد 3, 1402

    آن لحظه ای
    كه ماهتابِ چشمِ تو
    در ديده ام نشست
    هر قطره شبنمِ شوقم
    ستاره شد

    درود جناب جمعی گرامی
    بسیار زیبا و پر احساس

    👏👏👏🌹🌹🌹

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 5, 1402

      درود و سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم جناب جاوید همواره مدیون محبت و حسن نیت آن بزرگوار می باشم
      برایتان بهترین ها را آرزچو دارم
      🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏

  4. سیمین حیدریان

    خرداد 4, 1402

    آسمان را خيس ديدم
    در نگاهِ ابری ات !
    حنجره گر می زند فرياد
    رعد بغضِ توست…..

    درودها استاد گرانقدر
    عالیست 👏🌹

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 5, 1402

      درود و سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوار و با ذوقم سرکار خانم حیدریان حضورتان را ارج می نهم و از حسن نیت آن عزیز صمیمانه تشکر و قدر می کنم
      🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏🙏🙏🙏

  5. 🌹🌹👏

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 5, 1402

      درود و سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم سرکار خانم ایزدسرشت حضور سبزتان را ارج می نهم گرامی 🙏🙏🙏

  6. محمدعلی رضاپور

    خرداد 4, 1402

    سلام و درود و خدا قوت
    بسیار زیبا
    دست مریزاد

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 5, 1402

      درود و سپاس بر شاعر بزرگوار و ارزنده جناب رضاپور حضور سبزتان را ارج می‌نهم عزیز 🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا