🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه های کوتاه “دلانه “های شماره 21 ــــ 30

(ثبت: 260628) خرداد 16, 1402 

21
این جا سکوت هم
چشم انتظارِشکستن.
سنگِ صبورِ دلت را
صدا بزن!
تا بشکند این بغضِ شیشه ای

22
اين گونه را چگونه
سرخِ نگاهت نموده خام؟
كه در دامِ آتش وُ
گِله ای نيست بر لب اش !

23
اين يادگار خيس
كه لب ريزِگونه ها ست
داغِ هزار شورِ نهان است
در دلم
تا آخرين دقايقِ هستی
ستايمت

24
با تكان دادنِ دست
قاصدك هايم را پر دادی
بهتر آن نيست
كمی پنجره را… ؟

25
بادبادكِ دلم را
چقدر نخ دادی ؟
تا در آسمانِ نگاهت
عاشقانه فرود آمد

26
با دل سرودم و
خواندی به يك نگاه
آيا دو لب
وكالتِ يك چشم را
نداشت ؟

27
با گام هایِ كوتاه وبی صدا
طولِ بلندِ كوچه را
سكوت پاشيدی
اما تپش هایِ قلبت
خوابم را جيغ كشيد

28
با لبت افطار کردم
گیسویت تسبیح شد
یک صد ویک بار
تکبیر لبم را
شانه کن

29
با هر تپش
که دلت ناز می کند
لب خوانی ام به شکوه
دهان باز می کند

30
بشارت چشمانم را
قطره قطره بنوش
سرمستی اش
گونه هایت را سرخ
شرم اش مدان

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 16, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

  2. نسرین حسینی

    خرداد 16, 1402

    مثل همیشه زیبا استاد درودها برشما
    قلمتون ماندگار 🌺🌺🙏🙏❤️❤️

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 17, 1402

      درود و سپاس بر غزلبانوی بزرگوار 🙏🙏🙏🌹🌹🌹🙏🙏🙏

  3. معین حجت

    خرداد 16, 1402

    درود فراوان جناب جمعی👏💐

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 17, 1402

      درود و سپاس بر استاد بزرگوار 🌹🌹🌹🌹

  4. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 16, 1402

    درود جناب جمعی ارجمند
    همه زیبا و شورانگیز سروده شده اند
    قلمتان سر سبز
    💐🙏💐🙏💐🙏💐🙏🌿🍃

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 17, 1402

      درود و سپاس بر استاد بزرگوار 🌹🌹🌹🌹

  5. برهان جاوید

    خرداد 17, 1402

    درود استاد جمعی گرامی
    🌹🌹🌹👏👏👏❤️❤️❤️

    • غلامحسین جمعی

      خرداد 18, 1402

      درود و سپاس بر شاعر فرهیخته و بزرگوارم جناب جاوید همواره دستبوسم بزرگوار 🙏🙏🙏🙏🍃

  6. سیمین حیدریان

    خرداد 18, 1402

    درودها استاد گرانقدر
    مثل همیشه تک تک شان ، زیبا و دلنشین
    مانا باشید 👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا