🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عروسک

(ثبت: 267432) بهمن 11, 1402 

 

ای کاش من هم چون عروسک
بازیچه یِ دستِ تو بودم

تا با سَر انگشتان باریک
بازی کنی با تار و پودم

در چشمِ تارم خیره بِنگر
تا جان بیاید در وجودم

مثل عروسک پیش تو ، من
هر شب تا صبح می غنودم

تنها برای من بخوان تو
آری بدان من هم حسودم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا