🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق جان

(ثبت: 216805) آبان 2, 1398 

نشسته ام کنار امواج خیالت
کنارِ گفتن ها و نگفتن ها!
تو نیستی
اما، میانِ تمامِ دلتنگی ام
میانِ عبور بادهای وحشیِ گذر زمان
میانِ دیوانِ نگاهت
همبسترِ کلمات شده ام
و به خرداد نزدیک می شوم
رو به پنجره یِ نگاهت
دردِ نبودنت را
از پیکرِ وجودم
از حال
تا
طعم اشکهایِ روز تولدم را
تجسم می کنم
و یادم می آید روزهایی، گرفته ای با دستانت
گونه هایم را
و مُهر بوسه ات را، به مثلِ ماه مهر
جا گذاشته ای
روی پیشانی ام!
کجایی؟
بیایی
و ببینی
هنوز سجده می کنم دستانِ تو را
در اندوه غلیظ نبودنت…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نقدها
  1. حامی شریبی

    آبان 2, 1398

    مُهر بوسه ات را، به مثلِ ماه مهر
    جا گذاشته ای
    روی پیشانی ام!
    کجایی؟
    بیایی
    و ببینی
    هنوز سجده می کنم دستانِ تو را
    در اندوه غلیظ نبودنت…

    این یعنی قلم توانا و حس یک
    شعر سپید
    تبریک تان باد

    • درود بر شما
      از حضور ارزشمندتون یک دنیا ممنونم
      ممنونم از پیام پر مهرتان
      لطفتان مستدام
      پایدار و سربلند باشید
      در پناه حق

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    آبان 2, 1398

    درود بر شما …

    • درود بر شما
      همراهی ات عزیز و ارزشمند است
      در پناه حق

  2. ممنون نعمت پور عزیز

    • درود بر شما
      خوش نگار سپاس از مهر بی حصرتان
      در پناه حق

  3. درود شاعر و همشهری خوبم
    به جرات میتوانم بگویم یک شعر خوب و عالی و لذت بخش عاقبت از شما خواندم و بی تعارف از بین سروده های این چند وقت تان، این سپید واقعا به دل نشست
    درود و دستمریزاد
    قلمتان روز به روز بهتر باد
    آفرین

    • درود همشهری بزرگوار

      نظر لطف شماست

      ممنونم از نگاه زیباتون

      امیدوارم هر جایی نقدی دیدید بگویید تا پیشرفت کنم

      شادزی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا