🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق جذاب

(ثبت: 234408) آذر 20, 1399 
عشق جذاب

 

پاییز را صدا می‌زنم
تکه‌های شکسته‌ام را
از آخرین دیدار
رها می‌کنم روی برگ‌ها
باد
سرنوشت خویش را در آغوش می‌گیرد
ماه
خاطراتمان را دوره می‌کند
اما هیچکس نمی‌داند
من
همرنگِ کدامین واژه
خیس اندوهم
که کاسه‌ی روزهایم
شکسته از تکرارهاست
کیست که باور کند
هنوز موهای تو را
به دور از دلتنگی
هر شب شانه می‌کنم در خیالم
و تا به خودم می‌آیم
باز
پاییز را صدا می‌زنم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 20, 1399

    💐🌺💐🌺💐🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا