🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق

(ثبت: 228380) تیر 2, 1399 

 

‍ باز  کن  پنجره  را   تا  که  بفرماید  عشق
از  ازل  تا  به ابد  تا  تهِ  جان  باید  عشق

رج  به  رج  بند  زدم  حوصله ها را  شاید
طاقت  و   صبر  مرا   باز   بیفزاید   عشق

نفس  از  سینه  برون  آمدنش سخت شده
به  من  و  بخت  بدم  هیچ  نمی‌آید  عشق

هیچ‌‌ کس سر نزده در دل من غیر از غم
خانه ی قلب من را کاش بیاراید عشق

بغض  هر  شب  شده  مهمان  نگاهم  اما…
وای  بر  من  اگر  از  دیده  فرو آید  عشق

جای خالی تو  با هرچه  هنوزم  خالی‌ست
هیچ‌کس مثل  تو در سینه  نمی‌زاید عشق

شاید این فاصله که بین من‌و توست شبی
آخرش  رنگ غم ‌و کینه  شود شاید  عشق

✍ #بهاره_کیانی_قلعه_سردی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 2, 1399

    سلام

    غزلی زیبا، روان، نغز است

    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌿

  2. 🌹🌹🌹🌹🌹

  3. 👌بسیار زیباست

  4. درود مهربانو
    شکوه قلمت استوار
    در قالب غزل خوب و مسلط می سرایید
    🌹👏👏👏

  5. امیر جلالی

    تیر 3, 1399

    حسی غریب داشت و نوایی سوزناک…
    زیبا بود و دلنشین نیز…
    درود بر شما

  6. از ازل تا به ابد تا تهِ جان باید عشق
    آفرین غزل را خوب مینوازی وعشق را هم
    هیچ عاشقی ندیدم غم به سراغش بیاید مگر در عشقش غشی باشد ..عشقهایی که غمگین میکنه ازروی نیاز است درحالیکه عشق در اوج بی نیازی ظهور میکند.عشقهای امروزی مثل عروس بی جهازاست یا قرمه بی پیاز و مومن بی نماز .جسارتم وببخشید چون عشق همسایمونه خوب میشناسمش گاهی شبها با هم خلوتی داریم ودرد دلی میکنیم .درود برشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا