🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 علی

(ثبت: 257874) فروردین 11, 1402 

 

عهد مگر با تو نبستم، علی؟
شیعه‌ام از پا ننشستم علی

کار بده باز به دستم علی
مست کن از جام الستم علی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 11, 1402

    سلام و درود

    کارها به دست شما مولا داده است
    این همه آثار معنوی و زیبا کم کاری نیست
    زباعیات زیبای شما نشان میدهد مست از عشق مولا هستید

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. سیاوش آزاد

    فروردین 11, 1402

    سلام یا علی

  3. محمدعلی رضاپور

    فروردین 11, 1402

    یا علی
    سلام و درود و ارادت

  4. فریبا نوری

    فروردین 11, 1402

    درود استاد حاج محندی گرانقدر
    اشعار آیینی تان خالصانه اند و چون از صفای جان می آیند لا جرم بر دل جانان می نشینند
    با درود بیکران

  5. محمدحسین پژوهنده

    فروردین 11, 1402

    در عداد آن که دلیل هستن خود را اعتراض میگفت:
    هستم چون که مستم، اما از علی، زیرا که او هست.
    تا باشید شاعر شعر ناسروده علی باشید دوست و استاد عزیز 🙏