🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عهد

(ثبت: 267235) بهمن 2, 1402 

 

عهد شکست یار جفا پیشه ام
خسته شد از حُزن و غم اندیشه ام

آفت جان شد غم هجران او
زخم تبر شد به رگ و ریشه ام

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 2, 1402

    درود جناب شبگرد
    پاینده باشید 🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    بهمن 2, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌿

  3. طارق خراسانی

    بهمن 2, 1402

    سلام

    زیباست

    درودتان

    در پناه خدا شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • استاد بزرگوارم
      ادیب فرزانه
      سلام و درود
      چون همیشه بذل محبت کردید
      سپاس از این همه مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا