🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” ع ش ق “

(ثبت: 215499) مهر 8, 1398 

دوستت دارم را
باید در کدام سطر از دفتر
نوشت
تا هم او بداند
هم مردم شهر…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بر شما
    پیروز باشید
    🍃🌸🌸🌸

    • درود بر شما
      تشکر و قدر دانی میکنم از لطفتون و حضورتون
      در پناه حق

  2. وقتی با نام او آغاز کنی؛
    همه جای دفتر اوست
    اگر با جوهری از صداقت
    نامش را بسرایی.
    _________
    درود بر شما
    زیبا سرودید

    • درود بر شما
      بسیار خوش آمدید
      و به دیده ی پر مهر نگاه کردین
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا