🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل ترانه ترین احتیاج تنهایی است

(ثبت: 383) آذر 27, 1394 
غزل ترانه ترین احتیاج تنهایی است

غزل ترانه ترین احتیــــــاج تنهایی ست 

تمام ذوق بشـــــــر در رواج تنهایی ست 

جهان گذشته و خواهد گــذشت بعد ازاین

زمان همیشه به میل و مزاج تنهایی ست

پرنده باش که پروانگی خطــــــــــر دارد 

برای پیله که شوقش عــــلاج تنهایی ست

بریدن از شب و شبنم بهـــــانه می خواهد

بهای شعر و غزل تخت وتاج تنهایی ست

شکوه باغ به کاجی بلنـــــــــد وابسته ست 

نماد و شوکت هر بـــــاغ کاج تنهایی ست 

به واژه های غــــــزل های تلخ من گاهی 

شکسته بغض کسی پشت واج تنهایی ست

دلـــــــــــــم گرفته قفس را نشان من ندهید 

پرنده عـــــــــاشق این ازدواج تنهایی ست