🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فراموش نمی‌شوی

(ثبت: 236352) بهمن 26, 1399 
فراموش نمی‌شوی

 

خاطراتت را
از حلقوم استخوان‌هایم بیرون می‌آورم
و یکی‌یکی دود می‌کنم
من از پسِ پنجره‌ی رو به اتاقت
بر می‌آیم
و فراموشت می‌کنم
اما آن اولین بوسه، نمی گذارد…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 26, 1399

    خاطراتت را
    از حلقوم استخوان‌هایم بیرون می‌آورم
    جان دار بود و محکم…
    درود بر شما

    • محمدرضا نعمت پور

      بهمن 27, 1399

      درود بر شما
      خرسندم و شادمان از میزبانی نگاه نابتان
      در پناه حق

  2. حسین شیرکوند

    بهمن 26, 1399

    🌺🏵🌺🏵🌺🏵🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا