🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فیش

(ثبت: 244211) دی 17, 1400 

 

مادرم انار دانه میکند
دانه ها هم صدا گفتند
فیش نام دیگر ماهی نیست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. سیاوش آزاد

    دی 17, 1400

    سلام اثری مغلقست فیش هم لغت بیگانه است
    آنچه بنظرم میرسد مثلا مادری از فرط فقر انار دانه میکند برای فروختن انار دانه برای پرداخت فیش هایش و انارها میگویند ما فقط میتوانیم دیون را پرداخت کنیم و کفاف تهیه غذا (ماهی) را نمیدهیم نکته بعد فعل در سطر اول مضارعست و در سطر دوم ماضی این عدم تطابق به چه علتست؟ متشکر سیاوش آزاد

    • فاضله هاشمی

      دی 17, 1400

      سلام عدم تطابق فعلها اتفاقی و بی منظور هست اشکالی داره؟
      لزوم استفاده از واژه ی فیش باتوجه به مصرع آخر مشخصه

نظرها
  1. سلام
    بله، کاش توضیح شما را هم ببینیم. 🌿🌿🌿

    • فاضله هاشمی

      دی 17, 1400

      سلام درمورد چی باید توضیح بدم بزرگوار؟

      • درود و سپاس،
        سؤالم مثل سؤال جناب آزاد بود.
        گویا استاد خراسانی،
        راه حلی ارائه داده اند.
        🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    دی 17, 1400

    سلام و درود

    فیش برق و گاز این روزها دل آدمی را خون چون انار می کند

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

    • فاضله هاشمی

      دی 17, 1400

      سلام سپاس فراوان از شما😍😍💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا