🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 *قاصدک

(ثبت: 257123) فروردین 12, 1402 
*قاصدک

 

تو اگه با من باشی عزیزم
همه دنیارو به پات می ریزم

زیر تیغ آفتاب عشقت
می نشینم و نمی گریزم
***
دل من ترانه خون ِ عشقه
تو رگاش همیشه خون ِ عشقه

چه توو معبد و چه توو خرابات
همه جا پی نشون عشقه
***
با تو توو بهار آشنایی
منم و ترانه ی رهایی

که رو بال شاپرک نوشتم
توی کوچه های همصدایی
***
چه خوبه شعر وفا سرودن
غزل چشم تو را سرودن

رو همه برگ گلا نوشتن
توو همه میخونه ها سرودن
***
روزی که دست خدا سرشته
گل آدم و دل فرشته

واژه واژه توو کتاب هستی
قصه ی مهر و وفا نوشته
***
دلی که مهر و وفا نداره
به خدا هیچی بها نداره

توی آسمون آبی عشق
پر پرواز تا خدا نداره.

 

 

 

 

نقدها
  1. عباس خوش عمل کاشانی

    فروردین 12, 1402

    این هم از عجایب روزگار لاکردار است که یکی شعری با وزن آشفته و مغشوش در دفترشعرش بگذارد ؛ گزینه ی نقد را غیرفعال نکند . آن وقت تو کلی وقت بگذاری و با دلیل و منطق و تقطیع شعر ، ناهمگونی های اثرش را مطرح کنی ؛ طرف به جای تشکر بیاید قلم حذف بر آن بکشد! حقّا که خوش گفته مولانا نجیب کاشانی غزلسرای سبک هندی در عهد صفویه :
    هنر در عهد ما از ناروایی
    به مهر حاکم معزول ماند…..

نظرها 12 
  1. سیاوش آزاد

    فروردین 12, 1402

    سلام زنده باشید

  2. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1402

    سلام استاد گرانقدر

    ترانه ی زیبایی ست

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. فریبا نوری

    فروردین 12, 1402

    دل من ترانه خون ِ عشقه
    تو رگاش همیشه خون ِ عشقه

    چه توو معبد و چه توو خرابات
    همه جا پی نشون عشقه

    درود استاد کاشانی عزیز.
    ترانه هایتان زیبا و جانفزا هستند

    🌷🌷🌷🌷

    • عباس خوش عمل کاشانی

      فروردین 12, 1402

      درود و عرض ادب و سپاسگزاری….از حسن نظر بلندتان ممنون و دعاگویم.

  4. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 12, 1402

    استاد ارجمند جناب خوش عمل کاشانی
    عجب ترانه ی زیبایی با تک تک سلولهای عشق و احساس خواننده و شنونده بازی می کند و انسان را به مرتبه ای از زندگی می رساند که جز عشق نمی شناسد و جز محبت نمی داند واینجاست که خدایی می شود با بال پرواز واژهای عشق
    احسنت استاد احسنت
    در پناه عشق خدا پاینده باشید.
    🙏🌺🙏🌺🙏🌺💐🍃

    • عباس خوش عمل کاشانی

      فروردین 12, 1402

      طلعت خیاط پیشه ای مهین بانوی شعر
      شعرهایت سر به سر شیوا و نغز و جانفزاست

      نیست در گنجینه ی شعر تو پیدا نقره ای
      زان که در هر درج پنهان درّ ومسکوک طلاست!

  5. برهان جاوید

    فروردین 12, 1402

    درود استاد خوش عمل گرامی
    دلی که مهر و وفا نداره
    به خدا هیچی بها نداره

    توی آسمون آبی عشق
    پر پرواز تا خدا نداره

    بسیار زیبا و خواندنی
    سلامت و مسرور باشید

    ❤️❤️❤️🌹🌹🌹👏👏👏

  6. محمدعلی رضاپور

    فروردین 12, 1402

    سلام و درود و خدا قوت استاد گرانقدر