🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قصر اَمَل

(ثبت: 253594) آذر 10, 1401 
قصر اَمَل

 

جلوه گاه رُخ تو گشته بسی شعر و غَزَل
که چنین وصف رُخَت کرده صنم شیخ اَجَل

مَرحبا گفت پس از خِلقَت تو حضرت حق
که بنازم به چنین خلقت آن عزُوَجَل

حافظا شاخه نبات غزلت پیش من است
شده آباد ز حُسن رُخَ او قصر اَمَل

سایه ی بال هُما بر سرم افتاده مَگَر
که چنین می نگرد روی مرا زین همه یَل

ای خدا مهر مرا در دل او افزون کن
که رقیبان مرا هیچ نیارد به مَحَل

مُشکل و مسئله ای هست بگو با من زار
یا که ابرو بِگُشا تا که شود مسئله حَل

دل شبگرد خوش است کز لب لعلت بِچِشَد
به یکی بوسه صنم بار دگر طعم عَسَل

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
اردیبهشت ماه97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 10, 1401

    عسل غزل زیبایی از شما خواندم

    جناب استاد شرعی عزیز

    زیبا سرودید

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹

  2. صفا یغمایی

    آذر 10, 1401

    سلام جناب شبگرد گرامی
    غزلتان زیبا بود درود برشما لذت بردم.
    جسارتا دراعراب گذاری عزَوجَل سهوالقلمی رخ داده است .
    موفق وپیروزباشید.
    🌺🌺🌺

  3. طارق خراسانی

    آذر 10, 1401

    سلام بر جناب شبگرد

    غزل روان و زیبایی از شما خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌🌹❤️🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا