🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قطعه ی فی البداهه ی موشّح«صباغ کلات»بمناسبت میلاد استاد

(ثبت: 603) بهمن 2, 1394 

ص  صلابت سخنت را بنـــازم ای استاد             که در مقایسه بشکــــوه چون دماوند است

ب  به بزم اهل دل آرایه های هرغزلت              چو شربتی است که آمیخته برآن قنداست

ا  ادیب و شاعرو فرزانه چون تو در ایران           دراین زمانه نه پیـــــدا که بی هماننداست

غ  غزل بخوان ودل ازما ببر که هر غزلت           به بیت بیت جواهـــــرنشان گلوبند است

ک  کتاب مدح تورا می سرایداز دل و جان            هرآن کسی که به وصل توآرزومنداست

ل  لب ازسخن زچه بندی؟بخوان که هربیتت       فرشتـــگان صفاکیش را چو گلخند است

ا  امیــــــــر ملک سخـــن زادروز میلادت         مبارکست به هرکس که عشق پیونداست

ت تورا به شعرخود عباس خوش عمل بستود     که در جوارتو خود شاعری کرامند است.