🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قلبِ یک نیمه جان

(ثبت: 219947) دی 3, 1398 

 

کاش
آفتابی بنشیند
بر ناله های وسیع بغض
از عشق بگوید
و تلخی اش
استخوانِ بی کسی ام را
نشکند
تا لا به لای سیم گیتار
میان امواجِ خیال
میان آغوشِ انگشتان
لحظه ای محو قدم های جاری
بر لبانِ قرمزت شوم
و در میان شادیِ شاپرک
غم را چال کنم
در سومین رنگ از رنگین کمان
و با حلقه ای طلایی
قلبت را تسخیر کنم
در تمامِ باورم
آنجا که فصل بهار
سبزی اش را به رخِ طبیعت می کشد
و نقاش
حرف هایش را نقاشی می کند
روی شاخه های خاطرهِ ساز، به طعم عشق!

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. اصلا توکجایی….
    آفرین
    🌿

  2. علی معصومی

    دی 8, 1398

    بادرود و عرض ارادت
    جناب نعمت پور عزیز
    ….
    به هدف رشد و بالندگی عرصه ادبیات
    از شما سرور ارجمند دعوت بعنوان عضوی از هیئت داوری کارگاه دوم، بنا به تخصص خود به سروده های ارسالی در این کارگاه، امتیاز دهید.

    باتوجه به رویه های دهگانه، از۰ تا ۱۰ امتیاز و باتوجه به دیدگاه شخصی خود نیز اگر نکته ای بنظر می رسد مرقوم فرمائید.
    با توجه به ناشناس بودن سرایندگان، ذیل هر سروده نتیجه داوری را قید فرمایید
    ارادتمند

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌷🌸🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا