🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

  لا اُبالیانگی

(ثبت: 253514) آذر 7, 1401 

 

آنچنان که حظّ نمی‌برند،

مُرده‌ها،

صبحِ هیچ روزِ هفته انبساطِ آفتاب را

و یا،

آنچنان که بی‌خیال می‌شوند،

ماهیان‌ِ مُرده انقراضِ آب را،

گاه، ما

– پناه بر خدا از این،

لا اُبالیانگی-

به باد می‌دهیم،

-چندش‌آورانه-

لحظه‌های ناب را!

سر به نیست می‌کنند خویش را

روزها، از آفتابِ چهره بر نیفکنند اگر نقاب را

از قدیم،

کائنات،

جفت و جور کرده است و می‌کند

برای پای زندگان، فقط رکاب را

کودنان،

به نقدِ عمر خویشتن برای روحِ خود،

چه می‌خرند جز عذاب را؟

 

 

 

 

نظرها 11 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 7, 1401

    درود بر شما جناب استاد حاج محمدی گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏👏🌹

  2. طارق خراسانی

    آذر 7, 1401

    کودنان،

    به نقدِ عمر خویشتن برای روحِ خود،

    چه می‌خرند جز عذاب را؟

    سلام حضرت استاد حاج محمدی گرانمهر

    کودنان، بر نابودی خود و جهان قیام کرده اند.
    چند ماهی که از نوروز بگذرد فجایع را خواهیم دید.

    در پناه خدا سلامت باشید 🌿👏👏👏👌🌹🌿

  3. درود

    گاه، ما

    – پناه بر خدا از این،

    لا اُبالیانگی-

    به باد می‌دهیم،

    -چندش‌آورانه-

    لحظه‌های ناب را!

    زیباست عزیز
    بهره بردم از محضرتان
    🌷🌷🌷

  4. درود بر شما و این قلم زرنگار
    در پناه خدا پاینده باشید استاد
    💐💐💐🌿

  5. سلام و درود و عرض ادب، حضرت دوست ❤️🙏