🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیلی

(ثبت: 214871) شهریور 25, 1398 

زیر چهار سوق کدام لحظه
به هزار جلوه ای و
پنهان ز دیده ها نشسته ای
از روز کدامین پنجره بر من می نگری
دستت ، کلون خانه کدام دل را
می تکاند از خواب
نگاهت ، طاق کسری کدام سینه را می شکافد
صدایت ، صور اسرافیل قیامت کدامین قربانی است
من عهد به ویرانی تمام خود بستم
در اربعین طواف
سینه چاک
با توبه از بودن
میان دایره فنا ایستاده ام
دستانم باز به مشرق و مغرب
و چشمانم خیره به آسمان
قیام رگانم
سماع قلبم را ببین
برزخ ، نام حقیری است
برای چشم انتظاری من
در بیرون از این هزار توی
پاسخی باید باشد و نیست
یا که نمی یابمش
حتی بقدر کور سویی
ستاره ای ، سو سویی
لیلی … مالک کعبه مشرق من
کدام طلوع بنام تو می دمد

امیر جلالی

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    شهریور 25, 1398

    سلام و درودها

    میان دایره فنا ایستاده ام
    دستانم باز به مشرق و مغرب
    و چشمانم خیره به آسمان
    قیام رگانم
    سماع قلبم را ببین

    چشم انتظار ….

    دستمریزاد و دلنمیراد

    استاد ارجمند

    🍃🍃🌷🍃🍃🌈

    • امیر جلالی

      شهریور 26, 1398

      جناب بایبوردی ، همراه عزیز و گرامی ، همواره از حضورتان خرسندم و قدردان خواهم بود. برقرار باشید و درود بر شما

  2. علی معصومی

    شهریور 25, 1398

    درود و ارادت
    جناب جلالی نازنین
    عاشقانه ای صمیمی و عریان از پیرایه های تعارف است این سروده زیبا
    آفرین……🌺🌷🌺🌿

    • امیر جلالی

      شهریور 26, 1398

      جناب معصومی ، همراهیتان را ارج می نهم و سپاسگزارم ، درود بر شما

  3. فاطمه اکرمی

    شهریور 26, 1398

    🌹🌷سلام و درود🌿🌿بسیار زیباست❤️
    شادکام باشید
    در پناه خدادر پناه خدا🌿🌿

    • امیر جلالی

      شهریور 26, 1398

      خانم اکرمی ، از لطف نگاه شما بسیار سپاسگزارم و درود بر شما

  4. مينا امينی

    شهریور 26, 1398

    درود آقای جلالی
    سپاس از اشتراک گذاری
    با آرزوی موفقیت های روزافزون💐💐

    • امیر جلالی

      شهریور 27, 1398

      خانم امینی ، سپاسگزارم از همراهی و حضورتان . برقرار باشید و سربلند نیز… درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا