🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه طلعت

(ثبت: 267288) بهمن 6, 1402 

 

مستی زِ حد کردم فزون تا آنکه شیدایت کنم
ساقی صفت در جام مِی یک دم هویدایت کنم

ای یوسف گُمگَشته ام در گوشه یِ بازار عشق
با هر نظر می جویمت تا آنکه پیدایت کنم

ای طَلعَت ماه رُخَت در شامِ تارم مُنجلی
بازآ که می خواهم تو را خورشید فردایت کنم

در انتظار دیدنت ، خون شد سِرِشکِ دیده ام
با آه سرد و خون دل بازآ که سودایت کنم

شبگرد حدیث عشق را با ناله همراه می کنی
مستی زِ حد کردم فزون تا آنکه شیدایت کنم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 6, 1402

    سلام و درود بر جناب شبگرد عزیز

    عاشقاته ی زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • استاد ارجمند و ادیبم
      شاعر فرزانه
      چون همیشه بذل محبت کردید
      سپاس از این همه مهر
      سپاس

  2. فریبا نوری

    بهمن 6, 1402

    ای طَلعَت ماه رُخَت در شامِ تارم مُنجلی
    بازآ که می خواهم تو را خورشید فردایت کنم

    درود و با پوزش از تاخیر ولادت شاه مردان و روز مرد و پدر بر شما مبارک

    🌹🍃🌹

    • ماه بانوی سرزمینم
      ادیب فرهیخته
      باور بفرمایید پیام پر از مهرتان موجب شادی قلبم شد .
      لذت مُهر صد آفرین دیکته های ابتدایی را برایم تجدید کرد
      به مِهر می بینید و به مِهر می خوانید
      مهرتان ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا