🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرداب

(ثبت: 1584) خرداد 8, 1395 
مرداب

من و تو یک نفریم

تو پر از همهمه آزادی

من پر از پچ پچ یک فریادم

تو پر از ناله این خاک غریب

من عزادار همین مرداب ­ام

به کدامین فریاد

می ­توان دلخوش کرد

همرهان در خواب ­اند

ناله در حنجره ­ها می­ شکند

من و تو تنهاییم …

نظرها 13 
  1. سوگند صفا

    خرداد 9, 1395

    سلااااام‌و عرض ادب

    دررررود بی کران آرزوی عزیز….

    موفق و برقرار باشی

    قلمت رو خیلی دوست دارم….

    چه سپید چه نیمایی…

    یاحق

  2. طارق خراسانی

    خرداد 9, 1395

    سلام و درود

    آرزوی عزیز به جرأت می گویم این اثر شما افتخار بزرگی برای شما و  مردم  عصر حاضر است.

    خیلی عالی ست و لذت بردم .

    بسیار متفاوت  با دیگر آثار شماست.

    در پناه حق………………………………………………………………………….

    • آرزو نوری

      خرداد 10, 1395

      سلام استاد. زنده باشید

  3. مهربانو قلمتان نویساباد 

  4. مهربانو قلمتان نویساباد 

  5. زهرا حقیقی

    خرداد 9, 1395

    سلام خانوم نوری عزیز

    بسیار زیبا و عالی

    موفق باشید

  6. سلام

    خیلی عالی وزیبا وریتمیک وموسیقایی ونیمایی.بارها خواندم وباید به حافظه سپرده شود . کم از سهراب ونیما نداشت .  .

  7. امید محبی (راد)

    خرداد 10, 1395

    درود آجی

    زیبا و پر معنی

    دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا