🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرغ شباهنگ

(ثبت: 253021) آبان 28, 1401 

 

گر چنین ناله کند مرغ شباهنگِ دلم
چه کند؟ گر نکند ناله که بس تنگِ دلم

سوز هجران تو در پرده ی ساز افتاده است
که چنین تلخ شده نغمه و آهنگِ دلم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
دی ماه 97

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1401

    درود بر شما جناب شرعی بزرگوار

    زیبا ست

    لذت بردم

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏👏🌹🌹

  2. سلام و درود
    استاد لطف دارید
    خوشحالم که مورد پسند طبع ظریف پسندتان قرار گرفت
    سپاس

  3. طلعت خیاط پیشه

    آبان 28, 1401

    درود جناب شرعی
    زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹

    • سلام و درود بر استاد بزرگوارم
      ماه بانوی سرزمینم
      سپاس از لطف شما
      سپاس از پیام پرمهرتان

  4. طارق خراسانی

    آبان 28, 1401

    سلام دوست شاعرم

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

    • استاد بزرگوار
      ادیب فرزانه
      جناب خراسانی عزیزم
      سپاس از لطف بی پایان شما
      سایه ی مهرتان بی زوال

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا