🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مساحتِ ساحت

(ثبت: 257142) اسفند 20, 1401 
مساحتِ ساحت

 

از غیرت اگر کم کنی اندازهٔ خودرا

پیراهنِ گُل بر دلت اندازه نگردد!

 

ــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضالاهیجی
ساکوتی.هند
ــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 21, 1401

    سلام و درود استاد
    بامداد نکو

    از لطف سرکارعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    اسفند 24, 1401

    سلام سرکار خانم هاشمی
    وقت بخیر

    از لطف و محبت سرکارعالی سپاسگزارم

    سلامت باشید