🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مستِ علی بود خداوند شعر

(ثبت: 265783) آذر 1, 1402 
مستِ علی بود خداوند شعر

مُرده پرستان، همگی دست دست
هجرتِ خورشید دلِ ما شکست

شاد برقصید به آهنگِ رَپ
بارِ سفر شاعرِ پاکی ببست

پسته چه خندان که گُل از باغ رفت
چوب خطش پُر شده از نازِ شَست

آنکه به خود رفت و بجز خود ندید
بی خبر از ذِلَّتِ پایانی است

باش ببینی چه به سر می زند
قومِ خِرد کُشته ی مُرده پرست

مستِ علی بود خداوندِ شعر
رفت ز دنیای شما مستِ مست

هیئتِ عشاق زِ رَه می رسد
تا که حمیدم ببرد روی دست

 

بداهه

23 خرداد 1395

پ. ن

22 خرداد سالگرد عروج آسمانی زنده یاد حضرت استاد حمید سبزواری بود که به علت مشغله ی زیاد نتوانسته بودم در تاریخ مذکور این شعر را باز نشر کنم

جانش شاد و قرین رحمت الهی باد

 

 

 

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آذر 1, 1402

    درود استاد
    روحشان شاد و یادشان گرامی باد 🌹🌹

    • طارق خراسانی

      آذر 1, 1402

      سلام‌و‌درود

      سلامت باشید

      سپاس از مهرنگاهتان

      در پناه خدا 🌹

  2. سارا (س.سکوت)

    آذر 1, 1402

    روحشان شاد
    درود بر شما استاد🌺

  3. برهان جاوید

    آذر 2, 1402

    درود استاد طارق گرامی
    بسیار زیباست و ارزشمند
    و خدا رحمت کند این استاد گرانمایه را
    در پناه حق پاینده و پیروز باشید
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

  4. معین حجت

    آذر 2, 1402

    درود استاد طارق …
    دستمریزاد …
    خداونش رحمت کند آن بزرگوار را …💐💐💐

  5. استاد طارق ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید .
    درود بر شما که نظر لطف شما همیشه شامل ِ بزرگداشت عزیزان هنرمند است
    🌸🌺🍃🌿💐🌸🌺🍃🌿💐

  6. درود بر استاد خراسانی و آرزوی طول عمر با عزت برایتان.
    و یاد و نام زنده یاد سبزواری جاویدان باد.
    🥀🥀🥀

  7. درودها استادم دستمریزاد
    روحشان شاد🌺🌹🌿⭐🤍

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا