🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مستی

(ثبت: 235172) دی 15, 1399 

 

یک دانه انگور

کافی‌ست تا مرا سوار بر خیال

به گونه‌هایت برساند

آه، ای دنیای خاکستری

یک دانه انگور…

 

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام و درود برشما
    شاعر زیبا نویس
    و زیبا اندیش
    دستمریزاد
    🌹🌸🌼🍁

    • درود بر شما
      حضورسبزتان بسیار ارزشمندست
      سپاس برای بودنتان
      در پناه حق

  2. درودها 🌹🌹🌹

    • درود بر شما
      سپاس از نگاه مهربانتان
      شادکام و تندرستی باشید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا