🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ملا حسین بشرویه ای (در فتنه ی باب)

(ثبت: 257058) اسفند 19, 1401 

 

عبادت های آن چنان

تحصیل دینی و آنچه گویندش عرفان

و بی تابی در وصال امام زمان

نمی بخشد اطمینان

حتی به باب الباب

یا اولی الالباب!

تناور درختی ست با ریشه ی زیان

آن چنان‌ ایمان

ملاحسین بشرویه ای نباش!

 

 

 

 

نظرها 18 
  1. صفا یغمایی

    اسفند 19, 1401

    درودوخداقوت
    🌺🌺🌺

  2. مسعود مدهوش

    اسفند 19, 1401

    درودها استاد رضاپور ارجمند🙏☘️🍃🌾🍂🌱🌿🌹

    سلامت و پیروز باشید🌹🌿🌱🍂🌾🌾🍃☘️🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 19, 1401

      درودها و سپاس ها یتان جناب دکتر مدهوش گرانقدر
      تندرست و شاد باشید در پناه خدا

      ❤️🙏🙏🙏🙏

  3. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 19, 1401

    هزاران درودتان باد ارجمند و گرانمایه

  4. برهان جاوید

    اسفند 19, 1401

    درود بر شما
    پاینده و پیروز باشید
    🌹🌹

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 19, 1401

      درود و سپاس تان
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🌹🌹🌹

  5. طارق خراسانی

    اسفند 19, 1401

    سلام ودرود

    باید با هم صحبت کنیم
    لازم است

    در پناه خدا 🌱👌🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 19, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      بله، در خدمت ام.
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

      🙏🍃🌷🌹🌹🌹🌹🌹🌺🍃🙏

  6. مدینه ترکاشوند

    اسفند 19, 1401

    عااالی دستمریزاد شاعرخوبان

  7. علی معصومی

    اسفند 19, 1401

    درودهای فراون
    دوست نازنینم
    حناب رضاپور عزیز
    ♡♡♡♡

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 19, 1401

      درود ها و سپاس ها ی فراوان تان دوست فرهیخته ام جناب معصومی عزیز
      ❤️❤️❤️❤️❤️

  8. نسرین حسینی

    اسفند 19, 1401

    درود برشما جناب رضاپور ارجمند
    🍃🌺🍃🌺💚💚

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 20, 1401

      درود و سپاس تان سرکار خانم حسینی گرانقدر
      🍃🌹🍃🌺❤️❤️🙏

  9. محمد علی جان رضا پور
    شاعر دوست داشتنی
    زیبا بود
    از نگاه من شعر ( و در حالت کلی تر هنر ) انعکاس تبلور روح انسانی است که به آن می پردازد .
    در همین راستا شعر شاعران را ( و در حالت کلی تر هنر هنرمندان را ) نسبت به عصر و دوره ی زندگانی و اجتماعی شان باید نقد کرد .
    اینکه چندیست مطالعاتت در باب بابیت ، ارکان آن و تاریخ آن شده است در شعر هایت تبلور پیدا کرده و احساست را ظریف و شیوا بیان می کند .
    نگاه بیرونی من به این اشعار و انعکاس نظراتت در مورد موضوع با لذت همراه می شود .
    ولی دوست خوبم با اینکه موضوع نو و متفاوت است به سلیقه ی بنده ظرافت طبیعت گرایی شما بیشتر است و خواندن و ایجاد ارتباط با آن دسته اشعارتان لذت بیشتری دارد .
    جسارت حقیر کمترین را ببخشید
    فقط به عنوان یک دوست و یک خواننده ی اشعار شما نظرم را بیان کردم
    سپاس

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 22, 1401

      سلام و درود و سپاس فراوان دوست فرهیخته ام
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا