🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهمان تو

(ثبت: 252817) آبان 18, 1401 
مهمان تو

 

به همین سادگی دیوانه ی چشمان تو ام
مهربان باش فقط امشبُ مهمان تو ام

به سَر زُلف پَریشان تو سُوگند صَنم
که من آن دلشده یِ مست و پریشان تو ام

همه ی شهر مُهیاست به دیدار رُخت
من یکی محو نگاهت شده حیران تو ام

دیدن چشم سیاه و رُخ مهتاب وشت
معجزه کرده تماشاگر پنهان تو ام

تو زُلیخا صفتی ، کاش به دلت می افتاد
من شبگرد همان یوسف کنعان تو ام

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
آذر ماه 98

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    آبان 18, 1401

    🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    آبان 18, 1401

    سلام و احترام محضرتان جناب شرعی عزیز

    زیبا و با احساس پاک سرودید

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐💐🙏🌹🌹👏👏👏👏

  3. امیر اصلانی

    آبان 18, 1401

    این شعر

    ساده

    بی تکلف

    حرف دل زد و معنا را به نیکی در چند کلمه جاندار و پویا گنجاند

    درود بر شما و دستمریزاد بزرگوار

    💐💐💐💐💐💐

    • جناب اصلانی عزیزم
      لایق این همه محبت نیستم
      بسیار سپاسگزارم از بذل محبت شما
      سپاس بی کران

  4. سلام
    لذت بردم بسیار زیباست🍃

    • ماه بانوی ِ ایزدسرشت ِ سرزمینم
      سلام گرم مرا پذیرا باشید
      سپاس از بذل محبت شما
      سپاس بیکران

  5. طلعت خیاط پیشه

    آبان 18, 1401

    احسنت جناب شرعی ارجمند
    عاشقانه ای شور آفرین سروده اید
    درود بر شما
    💐💐💐🙏

  6. زهرا آهن

    آبان 19, 1401

    بسیار عالی🌺🌺

    درود بر شما

    • ماه بانوی سرزمینم
      مثل همیشه شرمسار محبت های شما هستم
      سپاس از وقتی که گذاشتید
      سپاس بی کران