🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می نگارم از تو

(ثبت: 374) آذر 26, 1394 

می نگارم از تو ای زیبا ی من
ای تو پیدا در همه رویای من

ای تو پنهان در وجود م نازنین
ای لبت شیرین تر از هر انگبین

نقش تو، هر سو نگاهی می کشم
بهر تو، هر دم که اهی می کشم

این منم ، سودای تو آموخته
از تو و عشقت کمی دلسوخته

در غم هجران تو من بی شکیب
در هوای کوی تو من بی رقیب

در دلم من قصه ها دارم کنون
قصه ها از غصه ها دارم کنون

قصه عشقی که پایانی نداشت
آنچه ما میخواستیم،آنی نداشت

این تو بودی بی قرار لحظه ها
در دل من ،  در کنار لحظه ها

قصه پنهانی  عشقم چه زود
بر سر هر کوی و برزن بود،بود

 مجید مصطفوی

نظرها
  1. ببخشید نمی دونم چرا نظرم با نام مهمان ثبت شد

  2. سمانه تیموریان

    آذر 27, 1394

    سلام و عرض ارادت

    این تو بودی بی قرار لحظه ها
    در دل من ،  در کنار لحظه ها

    قصه پنهانی  عشقم چه زود
    بر سر هر کوی و برزن بود،بود

     

    به به دستمریزاد 

  3. طارق خراسانی

    آذر 27, 1394

    با سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا……………………………………………………………………………………………….

  4. درود بر شما

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا