🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 می گریم!

(ثبت: 259790) اردیبهشت 26, 1402 

 

دلم شکسته اگر بی بهانه می گریم
به زیر نور چراغی شبانه می گریم

زمانه با دل تنگم اگر چه در جنگ است
همیشه خنده به لب با ترانه می گریم

به من نگو که زمان با زمانه می چرخد
و من به کنج قفس با زمانه می گریم

من آمدم که به زخم دلم نهی مرهم
تو رفته ای ز برم عاشقانه می گریم

ستاره ی تو به بخت ازل موافق بود
به اشک بی نفسی دانه دانه می گریم

تو شمعی و من پروانه بی دل و شیدا
گرفته بال و پرم را زبانه می گریم

 

 

 

 

نظرها 23 
  1. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 26, 1402

    سلام بسیار عالی 👏🌹

  2. برهان جاوید

    اردیبهشت 26, 1402

    تو شمعی و مَنِ پروانه بی دل و شیدا
    گرفته بال و پرم را زبانه می گریم
    درود
    اثری زیبا و لبریز از احساس میهمان اندیشه و قلم زر نشان تان بودم
    🌹🌹🌹

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 26, 1402

      درود جناب جاوید
      مهرتان را سپاس🌺🌺🌺

  3. علی معصومی

    اردیبهشت 26, 1402

    💐👏👏

  4. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 26, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

  5. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 26, 1402

    مهربانوی ارجمند
    بسیار زیبا سروده اید
    درود بر شما
    ❤️👏❤️❤️👏❤️👏❤️👏

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 26, 1402

      درود بانو
      سپاسگزارم
      بمانید به مهر🌹🦋🌺🌹🦋

  6. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 26, 1402

    به به
    سلام و درود
    غزل هم خوب می سرایید. خدا قوت

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 26, 1402

      درود جناب رضا پور
      سپاسگزارم🌺🌹🌺

  7. طارق خراسانی

    اردیبهشت 26, 1402

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  8. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 26, 1402

    درود جناب خراسانی
    مهرتان را سپاس
    بمانید به مهر🌺🌺🌺🌺

  9. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 26, 1402

    درود و سپاس بزرگوار زیبا با احساس است گرامی
    ستاره ی تو به بخت ازل موافق بود
    به اشک بی نفسی دانه دانه می گریم
    🙏🙏🙏👏👏👏🙏🙏🙏

  10. مجید رفیع زاد

    اردیبهشت 27, 1402

    سلام و درود
    زیبا بود
    همیشه بدرخشید
    👌👌🌺

    • پروانه آجورلو

      اردیبهشت 27, 1402

      درود جناب رفیع زاده
      مهرتان را سپاس🌺

  11. معین حجت

    اردیبهشت 27, 1402

    دستمریزاد بانو …
    روان و دلنشین سروده اید 👏👏💐💐

  12. نسرین حسینی

    اردیبهشت 28, 1402

    ستاره ی تو به بخت ازل موافق بود
    به اشک بی نفسی دانه دانه می گریم

    درودها نازنین پروانه آجورلو عزیز زیبا بود
    قلمت نویسا🌺🌺❤️❤️

  13. علی مکرمتی

    خرداد 6, 1402

    درودهابانو ، بسیار زیباست 🌿🌺🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا