🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها 14 
  1. جواد مهدی پور

    آذر 14, 1401

    جان پاییز
    لبخند بزن

    زیبااااا ست

    زنده باشید بانو
    💐🙏👏👏👏👏

  2. سلام عالی بود
    هر چند کوتاه بود ولی با نام انار لب های دوستان را با لبخندی سرخ نمایان کردی
    موفق باشی

  3. ماه بانوی سرزمینم
    بسیار زیبا بود
    بسیار لذت بردم

  4. طارق خراسانی

    آذر 14, 1401

    سلام فاضله جان

    خیلی زیباست

    یک بوسه انار
    نذر لب هایت،
    جان پاییز
    بخند

    🍁🌱👌👌👌👌🌱🍁

  5. مهدی سیدحسینی

    آذر 14, 1401

    درود خانم هاشمی
    بهره بردم
    بامید موفقیت روزافزون 🌹🌹

  6. صفا یغمایی

    آذر 14, 1401

    درود
    زیبا بود💐

  7. الیاس امیرحسنی

    آذر 14, 1401

    درود بر شما مهر بانو
    بسیار زیبا سرودید
    جان پاییز
    بخند
    🌺🌺🌸🌸🌸🌷🌺🌸🌸👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا