🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقاشیِ تو

(ثبت: 235782) بهمن 7, 1399 
نقاشیِ تو

 

این بار عشق را نقاشی می‌کنم
تو را نزدیک
در پایان خود
و دیگر چشم می‌بندم
و با رنگ‌ها بازی می‌کنم…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 7, 1399

    🌸🌹🌸🌹🌸🌹🌸

  2. امیر جلالی

    بهمن 7, 1399

    عشق و پایان … این دو حقیقت را در کنار هم آوردن دقیقا اشاره به فنا شدن دارد.
    اثر شما با آنکه کوتاه بود اما راهی طولانی را پیش پای ذهن خواننده می گشاید.
    درود بر شما

    • درود بر شما
      سپاسگزارم
      نظر لطف شماست
      ممنونم از نگاه زیباتون
      در پناه حق

  3. مدینه ترکاشوند

    بهمن 7, 1399

    به به رقص قلمتان ستودنیست
    هزاران درود
    🌼🍁🌸🌹

    • درود بر شما
      حضور سبزتان بسیار ارجمندست
      سپاس از نظر لطف آمیز تان
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا