🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقش اهورایی

(ثبت: 254497) دی 12, 1401 

 

از خنده یِ تو دلبر ، من شادم و بشاشم
لبخند بزن لبخند ، من مانی نقاشم

نقش لب و لبخندت ، یک طرح اهورایی است
حُسن رُخَت از خنده ، مشهور به زیبایی است

چو غنچه گلی زیبا ، در دیده شکوفا شو
در پلک زدن هایم ، پنهان شو و پیدا شو

لیلا صفتی جانا ، در دیده یِ مجنونم
شبگرد صفت هر شب ، از عشق تو می خونم

 

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. جواد مهدی پور

    دی 12, 1401

    سلام و احترام جناب استاد شرعی عزیز

    عاشقانه قشنگی از شما خواندم

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐🌿🙏👏👏👏🌹

  2. سلام و درود برشما

  3. طارق خراسانی

    دی 12, 1401

    سلام و درود

    زیباست❤️

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

  4. نسرین حسینی

    دی 13, 1401

    درود برشما جناب شبگرد عزیز
    زیبا بود ودلنشین
    فقط جسارتا قافیه مصرع آخر (می خونم) محاوره است

    قلمتون مانا 🍃🌺🍃🌺💚💚

    • مهر بانوی سرزمینم
      سپاس از بذل محبت شما
      کاملا درست فرمودید
      بسیار پسندیده ، سعی می کنم رفع اشکال شود .
      سپاس از دقت نظرتان .
      سپاس از لطف شما

  5. سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا