🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نمایشگاه ..

(ثبت: 3243) بهمن 10, 1395 

بسمه تعالی

آنچه ما را  در مسیر زندگی  گمراه کرد

دست ما را  از گلستان ادب   کوتاه کرد

عقل را در زندگی  سرمایه می پنداشتم

عشق آمد کوه آن دارایی ام را  کاه کرد

بوسه باید زد به آن دستی که مشق عشق داد

آدمی را  از جهان عاشقی  آگاه کرد

شوق تحصیل تو را  با هر زبانی داشتم

عشق آمد  تا دلم را  مثل دانشگاه کرد

ساده لوحی بین  که دل را  بر نگاهی باختم

عشق دل را بر نگاه چشم ، خاطر خواه کرد

هیچ شمشیر بلند و تیز و برّانی نکرد

آنچه را  با دودمان ظلم ورزان ، آه کرد

شهر خالی نیست  هر جا عکسی از ظلم و گدا ست

افتتاح این نمایشگاه بد را   شاه کرد