🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هرگز نزنید

(ثبت: 256514) اسفند 2, 1401 

 

بر چهره‌یِ خود نقاب هرگز نزنید
در راهِ خطا رکاب هرگز نزنید

اندوه‌سرا تا نشود قلب شما
لب جز به شرابِ ناب هرگز نزنید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 2, 1401

    بر چهره‌یِ خود نقاب هرگز نزنید
    در راهِ خطا رکاب هرگز نزنید

    اندوه‌سرا تا نشود قلب شما
    لب جز به شرابِ ناب هرگز نزنید

    سلام و درود

    شراب نابی در این صبح فرحبخش نوشیدم
    دلمریزاد استاد عزیز

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 2, 1401

    درود بر استاد حاج محمدی ارجمند
    بسیار زیبا و آموزنده سروده اید
    🙏💐🙏💐🌿🍃