🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همدم صمیمی

(ثبت: 3128) دی 26, 1395 

همدم صمیمی

……………………………….

من در هوای صحبت آن یار مهربان

وقتی که در بهشت خاطر خویشم

آن همدم صمیمی دمساز من شود

آن مایه مهر ورزی و لطف زلال دوست

آن قدرت شگرف که ذکر زبانم اوست

جان مایۀ حیاتند و در دل شناورند

گلبانگ بی دریغ  رهایی روحند

الحان دلنواز نشاطند و مستی اند

رؤیای شادی آور مهرند و پاکی اند

که همصحبت  من اند

وقتی که در بهشت خاطر خویشم

پیغام دلنشین سرافرازیند

آوای دلفروز عشقند

امواج بی کرانۀ امیدواری اند

سرشار از صمیمیت و غمگساریند

بر ذهن و بر زبانم پیوسته جاری اند

………………………………………………………………..