🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وارث داود

(ثبت: 253727) آذر 19, 1401 
وارث داود

 

دل شد از آوای گرمت بی قرار
بُرده ای از دل عنان اختیار

وارث داود خوش بانگی و بس
در گُلِستان جهان هستی هَزار

مایه ی فخر و مباهات وطن
عندلیب بی رقیب این دیار

از نوای نای تو دیوانه دل
از دلم دیوانه تر ساز سه تار

بار دیگر ای سیاوش نغمه کن
تا شود شبگرد عاشق بی قرار

سایه ات بر این هنر پاینده باد
زاد روز تو مبارک شهریار

 

*پ ن
تقدیم به استاد شجریاد برای زاد روزش
محمد رضا شرعی
شبگرد
1 مهر 98

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    آذر 19, 1401

    درودبرشماجناب شبگرد
    زیبا.روان و دلنشین
    🌺🌺🌺

  2. جواد مهدی پور

    آذر 19, 1401

    درود بر شما جناب شرعی عزیز

    زیبیا سرودید

    یاد استاد شجریان گرامی باد

    💐🍃🙏👏👏👏🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا