🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 يك شعر تازه

(ثبت: 524) دی 19, 1394 
يك شعر تازه

‎هر صبح…
‎در انزوای پاک ِدلم با نگاه تو
‎همراه یک تبسم خورشید صبحگاه
‎پیچیده در حریر حضور طلایی ات
‎بیدار می شوم…

‎هر بار…
‎با تاجی از نوازش دستان روشنت
‎در آن عقیق های درخشانِ ملتهب
‎در چشمهای آینه ی قدی اتاق
‎تکرار می شوم…

‎هر روز…
‎با دستهای قاصدک نو رسیده ای
‎فصلی جدید از نفسِ تازه ی حیات
‎بر دفتر تداومِ احساس بودنم
‎آغاز می کنم…

‎با تو…
‎بر بالهای نازک رویای سرکشم
‎تا اوج عارفانه ترین آبی سکوت
‎همراه با لطافت پاكِ نسیم صبح
‎پرواز می کنم…

‎هر ظهر…
‎در قلب دنج و کوچکِ یک گردبادِ مست
‎-راهی به سوی وادیِ یک ناکجای دور…-
‎با دستهای قدرتِ تقدیرِ ناگزیر
‎زنجیر می شوم…

‎انگار…
‎از نو میان قاب درخشان زندگی
‎زیر نقابِ چهره ی یک دردِ آشنا
‎بی رنگ و بی قلم…به تمامی…به سادگی…
‎تصویر می شوم…

‎هر عصر…
‎-در لحظه های عاصیِ آتشفشانی ام-
‎…می خیزد از نفیرِ نفسهای بادها
‎در امتداد خط بنفش-آبی افق
‎هُرمِ گدازه ام…

‎هر شام…
‎بعد از گذارِمستیِ طوفان و هُرمِ درد…
‎بر مخملِ سیاه ترین رنگِ زندگی
‎باتو…به تو…کنار تو…از تو…برای تو…

‎یک شعرِ تازه ام…..

نظرها
  1.  سلام ودرو د جاودانه شکو فا و کوشا باشی

  2. عسل رادمنش

    دی 20, 1394

    سلام خانوم آرامش

    بسیار زیبا بود

    موفق باشید

  3. جابر ترمک

    دی 20, 1394

    درود و عرض ادب و احترام بانو غزل آرامش 

    نیمایی بسیار زیبایی است لذت بخش و روح افزا 

    از جمله اشعاری است که حتا اگر امضای غزل آرامش هم زیرش نباشد 

    خودش شاعرش را فریاد می زند 

    زنده باشی خواهر گرامی

  4. نگار حسن زاده

    دی 20, 1394

    سلام غزلبانوی عزیز

    مانند همیشه زیبا و دل نواز بود

    سلامت و سعادتمند باشید

  5. درود

    نیمایی خوب وسرشار از تصاویر دل چسب بود

  6. طارق خراسانی

    دی 20, 1394

    با سلام و درود بر بزرگ بانوی شاعر پاک

    سرکار خانم غزل آرامش

    اثر فاخری ست مانند تمام آثارتان ، دلبری ها دارد…

    در دیوان شاعران بزرگ قدیم  ما با چند شاهکار مواجه می شویم  همان هایی که مردم کوچه و بازار، ادیب و دانشمند  از حفظ کرده اند که گاهی تقلید و اقتباس در آن ها دیده می شود، اما اکثر  آثار شما شاهکارهایی بی مانند   هستند و من هنوز یک اثر سست و یا ضعیف از شما نخوانده ام.

    در پناه خداوند سبحان سلامت و شاد زی ………………………………………………….

  7. سوگند صفا

    دی 20, 1394

    سلام و درود…..

    نویسا باشین انشالله…‌‌برقرار……

    و موفق تر ….

    همیشه لذت میبرم.‌‌‌‌‌…..

    یاحق

  8. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا