🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاشورِ هاشور

(ثبت: 257753) فروردین 9, 1402 
پاشورِ هاشور

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۱)

در هر اپیزود
شاعری اعدام می‌شود!

شاهدِ ماجرا
مرکبِ سیاه!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۲)

لابه‌لایِ واژه‌ها
شاعـر گم می‌شود

آلزایمر چه معنا می‌دهد؟!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۳)

نیکو
من و تو و ماییم
وقتی درختِ زبان‌گنجشک
در دفترِ شعرمان
جیک‌جیکِ مستانه می‌کند!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

(۴)

در تعقیباتِ فرایضم
می‌خوانم ترکیب‌بندی از نگاهت را

به قافیه‌ای اجابتم کن!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سیّدمحمّدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند

پ ن:

شادی به‌یادِ روحِ پدرِ قالبِ هاشور
استادِ خلدآشیان بهـروز وندادیان!