🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرچم

(ثبت: 257218) اسفند 22, 1401 

 

همیشه زرد
همیشه نارنجی
همیشه سرخ نیست
پاییز
ترکیب تازه ای
از زندگی ست

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود دختر عزیزم

    بسیار عالی ست

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

  2. محمدعلی رضاپور

    اسفند 22, 1401

    سلام و درود
    ایام تان بهاری

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا