🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پری

(ثبت: 250304) مرداد 29, 1401 

 

در خیالم توی باغ و در پی گل چیدنی
کرده ای بر تن ز برگ گل صنم پیراهنی

دسته ای از کوکب رنگین بغل داری ولی
در میان شاخه ها مشغول کوکب چیدنی

تا نوازش می کند باد صبا زلف تو را
پرده بر می دارد از نازک بلور گردنی

طرح اندام ظریفت در میان سبز باغ
زنده کرده در خیالم شکل ناز سوسنی

باغبان آن دورها غرق تمنا گشته است
قبل تو هرگز ندیده از پری رویان زنی

سمت من می آیی و لبخند زیبا می زنی
من خوشم از اینکه در ذهنم فقط مال منی

در خیالش عاشق شبگرد می گیرد ز تو
گوشه ی دستی ، پرشالی ، کنار دامنی

محمد رضا شرعی
شبگرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 29, 1401

    درود بر شما
    من خوشم از اینکه در ذهنم فقط مال منی
    عالی سروده اید
    🙏🌺🌺🌺

  2. فریبا نوری

    مرداد 29, 1401

    درود 🌷🌷🌷

  3. الیاس امیرحسنی

    مرداد 29, 1401

    درود برشما
    عالی نگاشتید.🌺🌸🌺🌸

  4. زهرا آهن

    مرداد 31, 1401

    درودها🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا