🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیام

(ثبت: 250987) شهریور 19, 1401 
پیام

 

دل من شاد شد از خواندن پیغام و پیامت
وه چه شیرین سخنی وه که چه زیباست کلامت

خبرت آمد و شد چشم دل دلشده روشن
شده یعقوب نگاهم همه روشن ز سلامت

من زلیخا صفتم پیر تو ای یوسف کنعان
که جوان می کنی این دل به سلامی و پیامت

عاشقان را هَمگی شیفته ی سِلکُ و مَرامی
من دلداده شدم شیفته ی سِلکُ و مَرامَت

تن سالم ، لب خندان ، دلت شاد و سرت خوش
تا ابد جاری و ساری بشود عیش مدامت

نَرَوَد عاشق شبگرد زِ سَرِ کوی تو دیگر
که مُنَور شده هر شب ز رخ ماه تمامت

 

محمد رضا شرعی
شبگرد
تیر 1400

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا