🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیک

(ثبت: 238681) اردیبهشت 15, 1400 
پیک

 

من قصه ی تورا
آشکار می کنم
روی شانه های باد
بر هزار دستان قاصدک ها
تا
برسد به بهار
آنگاه این سر نوشت
نوشته ی نو
بر
گلبرگهای لطف و سرخ اردیبهشت
نو ، نو
نوشته می شود …

✍# اکبر رشنو
چکاد

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    اردیبهشت 15, 1400

    درود حضرت استاد
    ◇◇◇
    جوهر خامه
    و
    دستان هوا خواه صبا
    قاصدک
    غرق تماشای کدامین ورق است
    رقص باد است
    که
    در گستره عطر گلی
    آنقدَر محو بلندای بهار است
    که باز
    آیه در آیه به خورشید
    سخن می راند
    یا
    به انگشت خیال
    دست در حلقه گیسوی
    گل نسرین است
    و من…
    آماده به پیغام کدامین سحرم؟!

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1400

    سلام حضرت رشنوی عزیز

    سپید بسیار زیبایی ست
    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

  3. غلامحسین جمعی

    خرداد 17, 1400

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته ام

    جناب رشنو

    دستمریزاد عزیز

    زیبا و فاخرو دوست داشتنی است گرامی

    خیلی خوشحال شدم بعد از مدتهای زیاد

    زیارتتان برایم میسر شد و سپاس می گویم ایزد را که این توفیق را نصیبم کرد

    همچنان دستبوسم استاد عزیز

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  4. سلام و درود بر استاد رشنو عزیز

    بسیار زیبا بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا