🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرا رفتی؟

(ثبت: 216182) مهر 22, 1398 

تو رفتی
و من ماه هاست
منتظرِ مردهِ شورم!
-خاطراتم-
دیگر نفس نمی کشند…

محمدرضانعمت پور

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    🍃🌺🌺🌺🌺🌺🌿

  2. منصور شاهنگیان

    مهر 23, 1398

    با درود …

    چرا در انتظار مرده شور دوست من ؟

    ما را به سراپرده سرسبز شکوفایی ، امید و تلاش ببر بزرگوار …

    هرچند درک میکنم زمانه ات را و این جغرافیای آریایی ات را …
    اما رسالت شاعرانه مان هم غنیمتیست ارزشمند و آگاهی بخش …

    چقدر پُریم از درد و حرف … ببخشیدم بزرگوار …

    • شادی زیادی مثل شیرینی گهگاهی میزند زیر دل آدمی
      اگر غمی به دل آدمی سر نزند شادی برایش هیچ است دیگر
      ممنونم از احساس پاک و نابت که برایم صمیمی و رک نوشتی
      خوشحالم کرد حضور پر مهر و محبتت
      درودتان باد

  3. علی معصومی

    مهر 23, 1398

    درود بر شما
    جناب نعمت پور نازنین

    تلخ سروده ای و امید آنکه
    خاطرات نفسی تازه کنند
    از عسل مهر و امید
    ….
    سحری هیمه شب را به شرر خواهد سوخت

    🌿🌺🌺🌺🌺

    • درود بر شما
      شما بزرگوارید
      حضور سبزتان امید بخش و موثر است
      ممنونم که با مهر همراهی ام می کنید
      در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا