🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چرا نمی آیی؟

(ثبت: 215607) مهر 10, 1398 

تار عنکبوت
بست چشمانم
از بس خیره به پنجره ی اتاقم!
خیابان را می بینم
و آخرین بوسه-ات…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مهر 10, 1398

    🌿🌺🌺🌺🌷🌺🌿

  2. بسته عنکبوت
    چشمانم را با تار
    خیره ام از بس
    به پنجره ی اتاق!
    تنها
    خیابان را می بینم و
    آخرین بوسه ی تو را…

    … سلام
    شخصا این هم در نمایی دیگر….
    جناب نعمت پور عزیز حسارتا انتظار دارم که در اینجا نیز فعالیت بیشتری داشته باشید در هرحال همه به تجارب هم نیاز داریم…

    • درودها جناب ترکمان بزرگوار
      زیباست نمای شما، ممنونم
      و من بیشتر به تجارب نیاز دارم با شما و دیگر عزیزان
      چشم سعی میکنم فعالیت بیشتری داشته باشم
      سپاسگزارم از بودنتان
      شادزی

  3. جواد مهدی پور

    مهر 10, 1398

    سخت ست چشم انتظار ماندن

    درود بر شما

    💐

    • آری سخت است چشم انتظاری
      سخت است عاشقی و چشم انتظاری
      درودها بر شما جناب مهدی پور عزیز

  4. سلام و درودتان باد بزرگوار

    زیبا و پر معنا

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا